Gigi Putih Dalam 7 Hari Dengan Whitekish


I am what I am………

Lalu lalang Whitekish ni kat FB dan IG. Tertanya apa benda ni. Ohhhh memutihkan gigi dalam masa 7 hari. Bukan itu saja ia juga menyelesaikan masalah bau mulut, gigi kuning dan karang gigi.

Betul ke? Tak puashatilah, so Mamable pun buat research pasal whitekish ni. Whitekish mengandungi bahan asli 100% semulajadi. Serbuk hitamnya daripada arang tempurung kelapa. Ia tidak mengandungi bahan kimia dan tiada bahan penghakis. Membantu meneutralkan PH gigi malah selamat digunakan seisi keluarga.

Wah!!!!! bagusnya Whitekish ni, dah baca review semua, Mamable pun order terus kat Shopee. Dengan harga RM65 ajer dengan percuma penghantaran segalanya pasti berubah.

Saat yang ditunggu tiba, Whitekish hadir bersama berus gigi extra lembut. Siap dengan instruction untuk penggunaan yang betul dan tepat. Pada minggu pertama Mamable menggunakan Whitekish 2 kali sehari setiap hari. Berus untuk 2 hingga 3 minit. Pastu kumur-kumur dengan air dan buang. Tak pernah missed ok….tak sabar nak gigi sihat dan putih.

Dah masuk ajer minggu kedua, Mamable pakai Whitekish 2 kali seminggu. Begitulah rutin penggunaan Whitekish sampailah sekarang. Cara Mamable menjaga kesihatan gigi biar maintain sihat dan putih dengan memberus gigi seperti biasa dan selepas 30 minit barulah Mamable menggunakan Whitekish. Sssssssshhhhh diam-diam tau ni rahsia Mamable hehehehehehe

Gigi Mamable putih selepas 7 hari menggunakan Whitekish. Sekarang ni tak henti-henti nak senyum. Sampaikan tengok TV pun tersenyum. Maklumlah gigi bersih dan senyuman pasti menawan.

Sapa tak nak gigi sihat dan senyuman menawan. Menjaga kesihatan gigi dan mulut memang penting bagi memastikan masalah seperti gigi berlubang, gusi berdarah, karang gigi dan juga mulut berbau tidak berlaku. Isu gigi ni sensitif kerana bagi mereka yang mempunyai masalah pergigian akan kerap berhadapan dengan isu kurang keyakinan diri. Sampaikan ada mereka terpaksa menyembunyikan senyuman dan sering paranoid dengan cemuhan dan komen orang di sekeliling.

Inshaallah dengan Whitekish Magic Charcoal tiada lagi masalah bau mulut, gigi kuning dan karang gigi.

Whitekish Magic Charcoal boleh didapati di Shopee dan Lazada dengan harga RM65 ajer. Beli tau kalau nak gigi putih, sihat dan senyuman menawan.

Facebook : https://www.facebook.com/WhiteKishHQ

Instagram : https://www.instagram.com/whitekish_hq

Website : https://www.whitekish.com

Leave a comment